living the good life.. - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Natasja - WaarBenJij.nu living the good life.. - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Natasja - WaarBenJij.nu

living the good life..

Blijf op de hoogte en volg Natasja

01 Mei 2015 | Spanje, Arrasate

Hallootje daar ben ik weer!

Het was weer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven, mijn excuses daarvoor :) maar ik zal jullie weer even bijpraten!

We hebben weer een gezellige verjaardag gehad en dit keer was het de verjaardag van Aiga. Altijd gezellig met de hele erasmusfamilie in een appartement!

Die week erna was het weer tijd voor school, jippie! Ik heb die week wel iets van 4 presentaties moeten geven en van 8 tot 6 op school gewerkt aan het project met de Spaanse studenten. Maaarr... Vrijdag kwam ze hoor: Mi familia! In de ochtend werd ik gebeld dat ze beneden stonden! Het was super leuk om ze weer even te zien na bijna 3 maanden. Na een gezellige lunch met di familia en mn lieve roomie zijn we even het stadje ingegaan, en wat was het warm!! Zij komen langs en het zonnetje begint te schijnen! Heerlijk! In de loop van de middag zijn we vertrokken naar bilbao waar we een ho(s)tel hadden geboekt. En in wat voor een straat! Jeetje, laten we het erop houden dat er erg veel op straat werd gewerkt door zowel mannen als vrouwen! Niet alleen in de avond, nee ze stonden er al rond een uurtje of 10 in de ochtend! Maar dat had ook wel iets grappigs; NOO MONEEEY!!! .... toch broeder?! ahaha

Zaterdags zijn we de stad in gegaan en hebben we BIlbao vanaf boven bekeken, dat was super mooi en gelukkig werkte ook het weer mee :) De temperatuur/tijds palen op straat gaven 31 graden aan !! In de avond zijn we lekker uiteten geweest en hebben we nog een terrasje gepakt. Heerlijk mensen kijken!

Zondag was het slecht weer dus zijn we lekker een film gaan kijken met z'n alle, like old times! In de loop van de middag zijn we terug gegaan naar Mondragon en hebben we Guus opgepikt om lekker bij de pizzeria te gaan eten! En toen was het alweer tijd om afscheid te nemen maaar.... hoeveel dagen nog mam? 50 ongeveer? dan kom ik alweer thuis :)

Maandag was het weer tijd voor een schoolweek en drie keer raden wat we hebben gedaan: juist! Gepresenteerd en aan ons project gewerkt! Wel wil ik graag mededelen dat ik een reusachtige babyberg heb beklommen! (laten we het erop houden dat die voor mij groot was ;)

Ook hebben wij Maandagavond Kingsday gevierd in San Sebastian! Het was erg leuk om een cafe vol te hebben met Nederlanders en lekker hollands te zingen. Uiteindelijk waren wij om 04:00 uur thuis en moesten een aantal studenten alweer om 08:00 uur in de les zijn, ik gelukkig pas om 10:45 :)

Gisteravond hebben wij lekker met z'n 8e bij ons in het appartement tapasjes gegeten. Iedereen had wat meegenomen: sushi!!!!! pasta, nacho's, patatjes etc. Vervolgens hebben wij met z'n alle een spel gedaan in de kelder van Niels zijn appartementengebouw en wat ik nog even wilde zeggen namens ons allemaal: succes mevrouw de poetsvrouw !! Het kan op sommige plekjes wat plakken..
Ofwel het was een geslaagde avond, op de club na die was totaal leeg dus zijn we al gauw terug gegaan naar ons appartement om lekker te gaan slapen.

En volgend weekend is het zover!! MY BIRTHDAY yeeeyy kan niet wachten hahaha en ik vier het ook nog eens in Barcelona met ongeveer 25 graden en zon! Heerlijk!

Nou dat was het dan wel weer zo'n beetje!
Dikke kus en groetjes uit Mondragon!

Hasta Luego! xxx

  • 01 Mei 2015 - 22:37

    Niek:

    Hoi Tas,
    wil je ons de fotos van de pigzzeria en bloemenpuppie met zn 4ren

    je vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

.

Actief sinds 10 Feb. 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 2987

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 20 Juni 2015

Spaanse studie

Landen bezocht: