All good things come to an end.. - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Natasja - WaarBenJij.nu All good things come to an end.. - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Natasja - WaarBenJij.nu

All good things come to an end..

Blijf op de hoogte en volg Natasja

19 Juni 2015 | Spanje, Arrasate

Buenaaaass!

Hier is dat mijn laatste blogje vanuit het Baskenland.
In de tussentijd hebben wij school afgesloten. Wij hebben een weekje Baskische les gehad. We hebben Baskische sporten geoefend, pinxto's gemaakt, naar het parlement geweest en presentaties gegeven.
En donderdag kreeg ik het super goede nieuws dat broerlief is geslaagd voor zijn examens!! En hij is aangenomen op het sportcollege, dubbel feest!! Ben trots op je broeder ;)

Maandag en dinsdag hebben wij presentaties gegeven over onze stage en hebben wij een Spaans examen afgelegd. Woensdag zijn we begonnen met inpakken en hebben we afscheid genomen van Niels. Niels we gaan je missen maar we gaan snel meeten! Zorg goed voor Bolleke en tot snel! Donderdag hebben we weer wat ingepakt en hebben wij onze Spaanse cijfers opgehaald; een 6,5! Ben er trots op :) In de avond hebben we afscheid genomen van de groep en onze laatste pinxto-pote gevierd.

Vandaag laatste schoonmaak, vanavond lekker uiteten en morgenochtend vroeg de bus naar het vliegveld.

Dit was een tijd om zeker niet te vergeten. Ik heb zoveel mensen ontmoet van all around the world. Ik heb enorm genoten en mijn roomie heeft daar een groot aandeel in geleverd. Thanks Guus voor het lachen, huilen, stoeien, film kijken, uitgaan, mini-vakanties en nog veeeeel meer.

Thanks to everybody for this amazing experience, that I will never forget <3

Voor de mensen in Nederland, Ik zie jullie snel !
(voor de laatste keer)

Hasta Luego! xx