Easter Holiday - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Natasja - WaarBenJij.nu Easter Holiday - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Natasja - WaarBenJij.nu

Easter Holiday

Blijf op de hoogte en volg Natasja

31 Maart 2015 | Spanje, Arrasate

Kaixo!

Here i am again. Wij hebben weer van alles meegemaakt lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie, lezen jullie mee!

19 en 20 maart waren wij vrij i.v.m San Jose dagen. De jongens hadden bedacht om een bezoekje aan Bordeaux te brengen, en zo lief als zij zijn mochten Guusje en ik mee. Donderdagochtend vroeg zijn wij met de auto vertrokken naar Bordeaux, een drie uur durende rit waarom wij onze kennis hebben getest met het spel 30 seconds. Eenmaal daar aangekomen zijn wij eerst door het stadje gaan lopen, wat een mooie en gezellige stad is Bordeaux! (en het weer zat ook mee gelukkig!) Onze gids Gilles heeft ons door Bordeaux geleidt. Wij hebben langs het water gelopen, musea bezocht, een kerkje bezocht en natuurlijk een kaarsje aangestoken, winkeltjes bezocht (duhh!) en lekker op terrasjes gezeten. In de loop van de avond zijn wij naar ons hostel gegaan. " Het huisje met de blauwe deur". Hier wachtte een mevrouw en haar zoon op ons. Zij heeft ons een rondleiding gegeven door haar huis (Ja we sliepen bij haar in huis, samen met haar drie katten, 1500 planten, twee piano's en een hoop kweekseltjes) en vervolgens zijn wij wat gaan eten en gaan stappen. Ik moet zeggen dat dit het duurste avondje uit was tot nu toe. Elk drankje was €10,- maakt niet uit wat je nam, een biertje, cola, een of ander mix drankje of water, alles was €10,- Belachelijk natuurlijk! Drankjes bietsen was dus ook onmogelijk voor ons als dames haha.
Na de avondvierdaagse te hebben gelopen kwamen wij eindelijk bij het Huis met de blauwe deur. Waar ik heerlijk heb geslapen onder het genot van gesnurk en het geluid ven gedraai op luchtbedden ;) Want ja wij sliepen met z'n 5e op een kamer met drie bedden dus wij moesten twee luchtbedden meenemen. Zo vrijgevig als de jongens waren mochten Guusje en ik samen boven in het stapelbed :)
De volgende dag hebben wij nog lekker door het stadje gelopen, nog een museum bezocht, kennis gemaakt met macarons in alle kleuren en een hapje gegeten (bij de Mac). Daarna was het tijd om naar huis te gaan.

Maandag begon ons laatste weekje school voor de vakantie alweer. Woehoee, en ja hoor woensdagochtend kreeg ik mail van de Marnix Academie (EINDELIJK!). IK HEB MIJN ZORGDOSSIER GEHAALD!! woehoeee. Dat moesten wij natuurlijk even vieren, dus dat hebben we donderdagavond gedaan tijdens of eigenlijk na pinxto-pote in de stad. Donderdagochtend is Guusje ook vertrokken naar New York (jaloersss...) en zondag is Sifra vertrokken naar Nederland dus ik had even een paar dagen het huis voor mezelf maar morgen komt Guusje alweer terug, time flies!

Ennn... vrijdag staat mijn tweede tripje gepland! 5 dagen Valencia! Kijk er enorm naar uit, maar dat is niet het enige tripje wat gepland staat want eind april ga ik lekker een weekendje naar Bilbao want dat komen papa en mama en kevin mij opzoeken en in mei ga ik lekker 4 daagjes naar Barcelona om mijn 20ste verjaardag maar eens goed te vieren!

Al met al vermaak ik me prima!!
Hablar con usted pronto!
(Spreek jullie snel)

Dikke kus en veel liefsss xoxoxoxoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

.

Actief sinds 10 Feb. 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 2981

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 20 Juni 2015

Spaanse studie

Landen bezocht: